nuroner Doğduğundan beri hep memede kalmak istiyodu bütün günüm memede geçiyordu çok bunalımlar yasadım o yüzden bende. Gazını çıkarıyorduk bitmiyordu bitmek bilmeyen bi gaz. Sanırım ağrısı oldugu için memede güvenli hissettiğinden ayrılmak istemiyordu. Tabi o zamanlar bilmiyordum aç mı acaba diye de düşünüyordum. Günde 2 defa Mama veriyordum doydugundan emin olayım diye ama yine bir şey değişmiyordu. Gürültülü kaka yapıyor meme emerken şekilden şekile giriyor. 10 kere gaz çıkarıyor yine rahatlamıyor ağlıyor gece saat bası uyanıyor artık doktora hocam bir şey var ama ne bilemiyoruz dedik çünkü öncesi doktor büyüme atağı, boy uzama gelişme ağrıları vs diyodu. Suan 6,5 aylık. Doktorda normal bir gaz mı yoksa laktoz intoleransı gazı mı ayırt etmek için 3-4 gün takip edelim dedi. Bi ilaçtan bahsetti laktoz intoleransı olan çocukları rahatlatıcı sanırım ya da tedavi edici bilmiyorum. Dün öğlen doktora gittiğimiz için akşamına sadece dikkat ederek çocugum 6-7 saat kesintisiz uyudu. Önemli olan bakalım bugünü nasıl geçireceğiz. Benim tam olarak anlamadıgım süt ürünleri tüketilmiyor ya içeriğinde de süt içeren mesela çikolata, sade hamur işleri, kek gibi şeyler de mi tüketilmeyecek
Ve süt alerjisi ile farkı ne oluyor biliyor musunuz? Sizin çocugunuzda da var mı?