aslancmom doğduğundan beri bitmek bilmeyen gaz,huzursuzluk,uyku bozukluğu.. piyasadaki bütün mamaları gaz damlalarını denedik.psikolojim bozuldu.relaktazı bizim ilk kullandığımız damla işe yaramamıştı tek başına tabii ki.gitmediğim doktor kalmadı ne paralar döktüm.en son ek gıdaya geçtiğimiz dönemde dahada şiddetlenmeye başladı.acillik olduk bir gece.(yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim bu arada) gerektiğinde rektal uyarı veriyordum hatta bu çok sık oluyordu bazen.kaka yapıyordu ama gaz.. gaz ne kadar çıkarsada yetmiyordu..doktorlar buna rağmen 1 yaşında gazı biten bebek var diyip beni yolluyorlardı.beraber çalıştığım pediatri hekimi bir arkadaşım var evime çok uzak olduğu için hiç götürmemiştim,işinde iyi olduğunuda biliyorum onunla görüştüm bir kriz anında bu yolu izledik damla,özel mama yine kötü devam etti 5. günde diyet yapmaya başladım 10.günde düzeldi.ek gıda verince başa sardı.bugün doktora götüreceğim oradan gastroya