gmz0007 Merhaba anneler,bebeğim 6,5 aylık laktoz intoleransından şüpheleniyor bende diyete başladım.Merak ettiğim şey diyete başladıktan kaç gün sonra etkiler azalmaya yada kaybolmaya başlıyor? aranızda bu diyeti uygulayan var mı?
canbartuuu gmz0007 3 haftada temizleniyor diyorlar ama bilgim yok üstte kalsın. Bu arada nasıl farkettiniz bizde sadece bazen mukuslu kaka oluyor yumurta yediğimde. Anlamaya çalışıyorum bende ondan soruyorum
gmz0007 canbartuuu çok şiddetli doğduğundan beri geçmeyen gaz sancısı.başka hiçbir belirtisi yok.doktor doktor gezdik büyüdükçe geçeceğini söylediler normal bir gaz sancısı gibi düşündüler ama büyüdükçe dahada kötüleşti durum
aslancmom gmz0007 aynı şeyi yaşamışız bize de bugün doktorumuz 3-4 gün deneyelim bi gelişme azalma olacak mı diye süt ürünlerini bana tüketmememi söyledi
rabianurshn gmz0007 benim kızım da kusmayla belirti verdi 1 hafta 10 günlük diyetten sonra fark edebildik
gmz0007 rabianurshn benim diyetimin bugün sekizinci günü.birden kesildi mi bütün şikayetlerinşz yoksa azalarak mı bitti
rabianurshn gmz0007 azalarak bitti bi anda bitmesi ne yazık ki mümkün değil ama gözle görülür derecede fark ediyor
gmz0007 rabianurshn bizim minnoş şuan diş sancısıda çekiyor ben anlayamıyorum gaz mı diş mi huzursuzluğu azaldı mı diye
nuroner gmz0007 laktoz intoelransı varsa zaten süt ürünlerini tüketmeye devam ediyorsunuz sadece laktozsuz ürünler kullanıyorsunuz ve relactaz damla kullanıyorsunuz ekstra bir diyet yapmıyorsunuz
gmz0007 nuroner paketli gıdalar kekler çikolatalar tatlılar,bunlarda süt ile yapılıyor kazein bulundurabiliyor içinde.ilk önce ben diyet yapmamıştım mama ve relactazla düzelmeyince doktor diyete girmemi istedi
nuroner gmz0007 laktoz intoleransı başka bir şey , laktoz intoleransında sadece laktozsuz tüketerek sorunu çözebiliesiniz, süt alerjisinde ise etki mekanizması kazaindir. İkisi bambaşka şeyler
rabianurshn gmz0007 diş sancısı bizde de 3. Ayda başladı diş sancıları kulaklarını çekiyor salyası akıyor sürekli eli ağzında doktorumuz dişleri oluşuyor çıkana kadar da epey zaman alabilir dedi
gmz0007 nuroner anladım.doktor büyük ihtimalle süt alerjisi olduğunu düşünüyor şuan fakat süt alerjisi teşhisi için biraz geç değil mi sizcedr? öyle olsa daha erken göstermez miydi güçlü semptomlarla? böyle sinsi ilerlediği oluyor mu acaba biliyor musunuz?
nuroner gmz0007 sizdeki semptomlar nedir detaylı yazabilir misiniz? Ya da isterseniz bizim alerji anneleri olan sayfamıza davet edeyim gelmek isterseniz tecrübeli annelerde bilgi verirler size