rbnmrn ElisaMom_ merhaba siz çocuk eklendiniz mi başvuru yaparken bende çocuk ekleme gibi bişey çıkmadı
eres26 ElisaMom_ evet e devletten ekle dedim ordan çekti kendisi ama yakınlık bilgisi yok diyor ödeme sorgulamaya basınca
rbnmrn eres26 e devlet sizi başka sayfaya yönlendiriyor orda doğum yardımı ödemeleri var ordan belli oluyor
Dfncgdm2022 ElisaMom_ pek bılgım yok cnm kımısı uygulamadan takup edıyormus kımısınede mesaj gıdıyor genelde ay sonu yatıyor eger yatmazsa bankaya sorabılırsın onlar sana yardımcı olur
ElisaMom_ Dfncgdm2022 22 de yatacakmis belki yarın mesaj gelir 🤷🏻♀️sonrasında gidip bankadan direk cekebiliyormuyum yoksa kart mi çıkarmam lazım önce
miran69_ ElisaMom_ bankaya gidince direk kart veriyorlar zaten kart daha iyi oldu yoksa hafta sonu yatsa mecbur hafta içi bankayı bekliyorduk
ElisaMom_ yasmin0651 gidemedim,ödeme cuma günü yapılacakmış sizde uygulamadan bakın ayın 28 ödeme günü görünüyor,burdan bir anne gitmiş bugün bankaya cuma günü yatiyormus paralar ay başında da çekebilirsiniz demiş
ElisaMom_ yasmin0651 gidemedim,ödeme cuma günü yapılacakmış sizde uygulamadan bakın ayın 28 ödeme günü görünüyor,burdan bir anne gitmiş bugün bankaya cuma günü yatiyormus paralar ay başında da çekebilirsiniz demiş