ElisaMom_ yasmin0651 gidemedim,ödeme cuma günü yapılacakmış sizde uygulamadan bakın ayın 28 ödeme günü görünüyor,burdan bir anne gitmiş bugün bankaya cuma günü yatiyormus paralar ay başında da çekebilirsiniz demiş
ElisaMom_ yasmin0651 gidemedim,ödeme cuma günü yapılacakmış sizde uygulamadan bakın ayın 28 ödeme günü görünüyor,burdan bir anne gitmiş bugün bankaya cuma günü yatiyormus paralar ay başında da çekebilirsiniz demiş
toprisko ElisaMom_ gidip çekebildiniz mi? Ben unuttum şimdi geldi aklıma yakınımda halk bankası da yok
eres26 ElisaMom_ merhaba 8 kasımda doğum yapmıştım bugün sms geldi Sadece bankaya gidip alınıyor değil mi ? Bir de e devlette ibanim olmasına rağmen bana emzirme odenegi hala yatmadı bu konuda ne yapabilirim
ElisaMom_ eres26 eğer 2. Cocuksa bankaya gidip kart çıkartmanız lazım veya ilk cocuksa direk gidip paranızı çekebilirsiniz,emzirme ödeneği geç yatıyor pttye gidip öğrenebilirsiniz