ElisaMom_ yasmin0651 ben şimdi baktım da benimde 22si gözüküyor,ne yapmam lazım pazartssi gidip direk alabilir miyim halkbankasından
yasmin0651 ElisaMom_ bende pazartesi gideyim diyorum ama bide almasak çocukla gidecem ben birde uzak gideceğim yer alan var mı yazan tarihte diye yazayım dedim olmadı kart çıkarırız diye düşünüyorum gidersem bile yatar diye çoğunluk ilk defa alacam bende
esila53 toprisko halkbankası diye biliyorum ama yanlışsa arkadaşlar doğrusunu yazabilirler bu arada bende 8 ekimde doğum yaptım bende 22 kasım yazıyor
almayb Niyesordunbucevabi haziranda doğum yaptım ama henüz 3 aylık yatmış geri dönük 2 aylık ödemeyi de yatırır mı acaba bilginiz var mı
baby45374_ Emzirme ödeneği alan varmı biz bir yere başvuru yapmadım e devlette tanımlı inan var acaba yatar mı
Eslemsi_04 Niyesordunbucevabi genelde o tarihte yatmıyo ya bi kac gün sonra yatıyo yattığı tarih yazıyo sonra gecen ay 25 de mi ne yatacak görünüyodı karttan cekelim dedik yatmamış tarih değilmiş 30 görünüyodı sonra
Dfncgdm2022 ElisaMom_ pek bılgım yok cnm kımısı uygulamadan takup edıyormus kımısınede mesaj gıdıyor genelde ay sonu yatıyor eger yatmazsa bankaya sorabılırsın onlar sana yardımcı olur