esm15 Ben sezaryen doğum yaptım ve tekrar doğum yapsam yine sezaryen tercih ederim. Doğum yaptığım gece ayağa kalktım, bebeğimle kendim ilgilendim. Yürüyüşümü bile yapabildim. Bir hafta sonra evimin işlerini yapmaya başladım, sanki hiç doğum yapmamış gibiydim.Doğum sonrası dönemde ne ağrı, ne sancı, ne de baş ağrısı yaşadım. Gece gelip ağrı kesici vereceklerdi, gerek duymadım.Doktorum gerçekten çok iyiydi, süreci çok güzel yönetti. Şükürler olsun, her şey mükemmel geçti.Sezaryen olmayı düşünen ya da bundan korkan annelere şunu söyleyebilirim doğru doktorla, doğru bakım ve moral ile süreç gerçekten çok rahat geçebiliyor. 🌸