esm15 Sezeryan oldum, bence ikisininde zorluğu var arkadaşım normal doğum yaptı, bağırsakları felan hep dışarı çıkmış alttan kaç dikiş atmışlar kaç ay oturamadı, sezeryanın da zorlukları var, hayırlısı hangisiyse o olsun istedim hep çok şükür hiç pişman olmadım