esm15 oğlumu normal doğum yaptım devlette 4 200 bi bebekti doktorum sezeryanı teklif bile etmedi sancım vs yoktu günüm geçtiği için yatış yaptırıp sancı olmam için hap verdiler 2 kere suyum geldi daha sonra 5 saat sancı çektim ölüyorum dedim resmen oğlum doğdu odada 1,5 saat dikmeye çalıştı komple hissettim resmen hem kesiğim vardı hemde bebek çıkarken çok yırtık oluşturmuştu doktor dikiyorum yırtılıyor vs diyip 1,5 saat uğraştı olmadı sonra 1 saat ameliyathanede dikti daha hala sorun yaşıyorum içerde dikişlerle alakalı bi sorun yüzünden 1cmlik kist oluşmuş 20 haftadan fazla özele gittim sezeryan olucam diye sonra fikrini deiştirip devlete gitmeye başladım ama illa normal normal diye tutturmadım yani doktırun beni direk sezeryanla alması gerekiyor du iri bebek diyip duruyodu bidaha olsa kesinlikle sezeryan