esm15 normal doğumu bilemem. Ama rahat bir sezaryen doğum yaptım. İlk ayağa kalkış aşırı zordu onun dışında ikinci kez doğum düşünsem tekrar sezaryen olurum. Doğum sonrası baş ağrısı, dikiş sızlamaları, hemen süt gelmemesi bunları saymadığım sürece her şey güzeldi.😁