arkadaşlar herkesin doğum süreci değişkenlik gösterebilir. Bende sezeryan oldum kalkışım gayet kolaydı hastane yatağına yatıp kalkmak zorlayıcıydı sadece doktor kontrolüme giderken bile kimseden destek almadan yürüyordum. 3. Gün bulaşık makinasını doldurup boşaltıp eve süpürge tutmuştum. Ama benden biraz zaman sonra yine sezeryan olan arkadaşımın kendini toplaması 1 ayı buldu. Herkesin vücudu mentali bunları aynı şekilde kaldırmayabilir. Her doğum anneye özeldir.