beyzaakartal valla bu dokttorlar çok pervasızca konuşuyor ya. Yeni anneyiz ve kendimizi yetersiz hissettiriyorlar. Bana da dediler en son kendi içgüdülerimle devam ettim valla.
Bana çevremden sütün yetmiyordur, sütün yağlı drğildir, sütün çocuğa yaramıyordur diye bir sürü şey söylendi. Artık kendi bildiğimi yapıyorum(4. Aylık) ama duyunca da moralim bozulmuyor değil.
Beslenme şekline saatine dikkat et, araştır. bebek aç kalmasın yeter bence.
Senin de daha çok yeni. Annelik iç güdülerine güven💞