beyzaakartal mertun şu ilk ayı bi sağlıkla atlatsak rahatlıcam daha yeni doğum yaptım üstüne böyle olunca kendimi çok yetersiz hissediyorum
mertun beyzaakartal hiç hissetmeyin valla çocuğunuz için en iyisini siz bilirsiniz. İç güdülerinize güvenin. Sağlık ocağındaki ebelere danışın bir de.
senosii beyzaakartal ay sakın üzülme benim bebegin 3252 doğru taburcu olacağım gun doktor geldi 200 gram kaybetmiş ayy cok kilo kaybetmiş bu hemen mama verelim dedi hahaha neyse ben eve geldim az vermeye başladım napim korktum sonra baska doktora gittim cok normal zaten beklenilen bisey kilo kaybetmesin15 günden sonra alır dedi kiloyu ve bende 2 saate hir emzirmedim istesemde emziremezdim kizim uyanmiyodu çünkü ne xaman uyanır ağlar o zaman emzirirken doktora gayet iyi ilerliyor dedi sıkıntı yok yani ben mamayi zaten 3 4 kere verdim sonra bıraktım bu arada çünkü benimde sütüm vardı sağım dolaba koyuyorum senin gibi
beyzaakartal senosii beni o kadar korkuttular ki saatte bir emziriyorum şu an perişan durumdayım ne uyku düzenim kaldı ne psikolojim ama mama vermemeye çalışıyorum
alpaslanmom_ beyzaakartal hergün ceviz tüketmeniz lazım , tereyağlı bulgur pilavı veya pirinç pilavı hergün tüketmeniz lazım hurma dut rezene anason çayları içmeniz lazım , her emzirme sonrası 2 bardak su için ve uyku çok önemli bebek uyudukça uyumanız lazım
beyzaakartal alpaslanmom_ günde 3-4 lt su içiyorum ceviz yiyorum ama çok uyuyamıyorum açıkçası gün içinde en uzun uykum bir saati geçmez hep emzirmeye çalışıyorum her fırsatta
tostostirikk beyzaakartal doyup doymadığını çişli bez sayısını takip ederek anlarsınız yeni doğanda. Kilosu öyle çok da az değil çünkü. Eğer yeterince emmediğini düşünüyorsanız emzirdikten sonra kaşık biberon ya da şırıngayla biraz sütünüzden vermeyi deneyin. Ben başlarda öyle yapıyordum
beyzaakartal tostostirikk çok fazla bez değiştiriyorum gün içerisinde belki 15 i geçiyordur o yüzden mi kilo almıyor diye düşünüyorum açıkçası
esmnrr beyzaakartal 15-20 dk da olsa uğraş bence göğsünde çıkmazsa bacağının üzerinde de deyebebilirsin doktorum gerekirse iki meme arasında bile gaz çıkartmamı söylemişti
beyzaakartal esmnrr gazını ağızdan çok çıkartamıyor gaz damlası kullanıyorum onun haricinde alttan gaz çıkarma sorunu yok o yüzden çok uğraşmıyorum açıkçası
serenitty beyzaakartal hangi marka kullandınız başka marka alıp deneyebilirsiniz her çocuk her mamayı sevmiyor
simss124 beyzaakartal başlarda biberon vermeden önce 15 dk emzirdim doktor öyle söylemişti uykuya verince kendini dürttüm ayaklarını vs. Sonraları emme süresi uzadı .
beyzaakartal simss124 benimki eşer emmek istemiyorsa ağzını kitliyor açamıyorum hiçbir şekilde bugün çok zorladı beni o yüzden
rabis01 beyzaakartal Benimde başıma geldi bebek yeterince ememiyordu diyetisyenle görüştük 3 hafta sağıp enjetörle besledik bebek biraz toparlanınca sürekli emzirdim enjetörle beslerken de her öğünden sonra emziriyordum 5 dakika 2 saatte bir 50 cc ile başladık 70 ile sonlandırdık sonda emmeye geçti
beyzaakartal rabis01 emme süreniz ne kadar peki ben en az 10-15 dk emzirmeye çalışıyorum ama uyuya kaldığı da oluyor
bellisima beyzaakartal bizim 3870 ile doğdu ilk hafta 3300 e kadar düştü normal bence bu. Siz uyandırmaya bayağı diretin sarılık olmasın diye bizimki başlarda uyudu uyandramadik sarılık oldu.
beyzaakartal bellisima benimde oldu işte dün sarılık değeri yükseldi birden durduk yere uyandıramadık canımdan can gitti resmen hastaneye gittik hemen orda da tahlil istediler damarını bulamadılar 3 yerini deldiler çocuğumun en son aldım eve geldim mecbur mama falan yaptım kendine gelince mamayı da vermedim bir daha
hellow beyzaakartal kusan bebek kesinlikle ama kesinlikle hani doktor kontrolünden geçtiyse hani ..Çok içtiği için .Reflü olanları demiyom
beyzaakartal hellow reflü yatağı kullanıyoruz o yönden bir sıkıntı olacağını sanmıyorum ama doyduğunu anlamıyor bazen ondan kusuypr olabilir
rabis01 beyzaakartal Ben sürecimizi anlatayım kızım 2350 doğdu 10 gün sonra kontrole gittiğimizde bebeğim hiç kilo almadığını gördük doktor diyetisyene yönlendirdi orada süt sağmam gerektiğini günde en az 6-8 kere ve 2 saatte bir bebeği enjektörle beslemem gerektiğini söyledi biz böyle başladık 50 cc içiriyordum sonraki hafta 65-70 cc ye çıktı 3 saatte ver dedi ve her beslenmede de 5 dk memeyi unutmasın diye emzirdim daha sonraki kontrolde 3 kg yi geçince doktor sadece emzirmeyi dene bide öyle bakalım kilo alabilecek mi dedi bende bebek her istediğinde emzirdim 5 dk da emdi 10 dk da bazen 25-40 dk da bunu bebek belirledi böylece süreci atlattık hala da öyle ilerliyoruz saatte bi yarım saatte bi emmek istiyor sen sürelere takılma bebek zaten aç olduğu zaman asla durmaz menenle kavga eder çığlık çığlığa ağlar birde günde 5-6 çişli bez görüyorsan doyuyor demektir bu arada bebeğin kaç günlük şuanda ona göre de bi kaç şey söylücem 🥰
rabis01 beyzaakartal Sen o uyudukça uyandırmaya çalış ayaklarını bacaklarını cimcikler gibi acıtmadan dürt hemşire öyle göstermişti bebek çok küçük olduğu için hemen yoruluyor uyuyakalıyor bu seferde aç kaldığı için şekeri düşüyor daha çok uyuyor birde üstünü çok kalın giydirme senin sıcaklığın kucağında uykusunu getirir
aynrkrbs33 beyzaakartal çok geçmiş olsun umarım şimdi iyidir ne kadarlık bebeğiniz şu an ben de bir türlü uyandıramıyorum bebeğimi