beyzaakartal merhaba benim de 13 günlük bebeği var gün içerisinde emzirmede sıkıntı yaşamıyorum ama geceleri uyandırmakta zorluk çekiyorum bende o yüzden 2 saatte bir uyanıp sütümü sağıp biberonla veriyorum 40 gün 2 saatte bir emzirin diyorlar 3 saate kalmasın bile ama bazen kalabiliyor sizde biberondan destek alabilirsiniz veya süt kaşığıyla verebilirsiniz, sağlım ocağındaki hemşire de bugün bana emzirsen bile kalan sütünü sağıp ver dedi ama bebeğim bazen göğsümü boşaltıyor bende anlamadım ama sağım da yapmaya çalışıyorum gün içinde benim bebeğimde 3380 gr doğdu hastaneden taburcu olduğumuzda 3375 ti daha sonra kontrollere gittiğimizde başta 3160 3210 ve en son 3305 kilo oldu ve doktorum her şeyin yolunda olduğunu söyledi