beyzaakartal ilk kızımda başıma geldi aynısı. 3.300 doğmuştu kızım 300 gram kaybetmiş 4 günde doktora gittik. Zaten zar zor uyandırmaya çalışıyorum, alarm kuruyorum 2 saatte bir . Doktor direk bana bakamamissin sen bu çocuğa kilo kaybetmiş demesinmi. Ağlamaktan çok kötü olmuştum. Zaten 300 400 gram vermesi normal mis ilk hafta. Böyle demiyorda bana. 3 gün sonra aynı devam ederse ışın vericem dedi ben nasıl ağlıyorum bakamıyorum ben diye. Bidaha asla o doktora gitmedim. Yine aynı hastanede doğum yaptım dua ettim aynı doktor gelmesin diye çok şükür başka doktor geldi ilk muayeneye kızıma. Sakın üzülme. Sütün varsa bol bol emzir. Uyanmiyor evet, ayağının altına çimdik at, ıslak bezle yüzünü vücudunu sil. Her emzirme öncesi altını değiş uyanır belki. Çok zor ama 40 ı çıkınca da uyumadı benim kız o zamanlar 😃 hepsi geçiyor, doktorunu değiştir kesinlikle. Seni rahatlatan bir doktorla devam et .sağlıkla büyüt canım. Ama en az 2 saatte bir mutlaka besleki sarılık olmasın aman dikkat et