rachelgreen_ Kaç gündür uykularımı kaçıran konu. Kızım 9 aylıkken işe başladım; sadece yarım gün gidiyordum, annem bakıyordu. Sonraki yıl ücretsiz izne ayrıldım kendim baktım. Bu yıl yine yarım dönem annem geldi. 38 aylık olunca 2. dönem kreşe göndermeyi düşünüyordum. Birçok yeri aradım, içime sinen bir yer bulamadım. Özel okullarla da görüştüm bu arada, orman okullarıyla da. Benim sorunum; kızımın öğle uykusunu 25 aylıkken bırakmış olması. Çoğu yerde öğle uykusu var bu yaşta, olmayan yerde de şansımıza kontenjan dolmuş. Tekrar ücretsiz izin talebinde bulunsam mı diye düşünmeye başladım.