eks24 ya belki 2 yaşını geçse benim kızım bir şeyleri ifade ederdi ama şu an daha da minicik. Kreşe giden çocuğun az çok bir şeyler anlatabiliyor olması,yemeğini suyunu kendi isteyebilir olması gerekiyor. Öbür türlü bebekken çok zor. Kreşimizi çok seviyorduk bir şey görmedik ama ben yinede her akşam kızımın vücudunu kontrol ediyordum çok zor bir durum gerçekten