coldplayy rachelgreen_ Uyumayan çocuk alınıyor; fakat o 1,5 saatlik aralığın nasıl geçeceği biraz şaibeli, güven vermedi bana. Büyük gruba dahil olabilir ki bu bence tehlikeli, yatağında oturup sessizce bekleyebilir veya en ütopiği mutlaka uyur denmesi🙈
rachelgreen_ coldplayy baştan savma yani🤦🏼♀️ gerçekten hiçbir şeye güven olmuyor artık çok haklısınız Allah hepimizin yardımcısı olsun çocuk büyütmek ne zormuş…
Husnur rachelgreen_ ben 2 yaşında direk verdim işe geri döndüm ve hastalık konusuda benim oğlum evdede olsam hiç gezmesekte çok gezsekte çok sık hasta olan bir çocuk o yüzden çok sorun etmedim onun dışında kreşin (3 hafta oldu) çok faydasını gördüm bide 16 ayllıkken tam konuşma öğrenme zamanı bence kreş tercih etmelisiniz yine de siz bilirsiniz
Mrskoc rachelgreen_ inanın evde olduğu zaman oğlum daha cok hastaydı 😅 hastalıktan kaçamayız ama önlem alıp gerisini allaha bırakıyorum yapacak bişey yok
rachelgreen_ Mrskoc benimki de evde olduğu halde hastalanıp duruyor bu yorum içimi ferahlattı😅 2.5-3 yaş gibi bir deneriz diye düşünüyorum bakalım. Teşekkür ederim 🙏🏻
Dream64 Burcu2614 kızım seneye Eylülde tam 2 buçuk yaş olacak o zaman versem sizce sorun olur mu şimdiden çok hevesli
eks24 beyazzkuguu aynen.her anlamda çok dikkat etmeliyiz. Çok zor bir zamandayız. Rabbim yavrularımızı korusun
snglbl Lina2007 sabah 8.30 akşam 18.00 dı baslada zorlandı ağladı tabı ki okula bırakınca bı sure esımle beraber bıraktık sonra babasıyla bırlıkte gıttıler gayet veımli şenlere geçirdi okulda çok ilgiliydi beni hiç aratmadılar bezı bile onlar bıraktırdı
nesli23 rachelgreen_ kesinlikle en erken 4 yaşında imkanınız varsa 5 yaşında verin.çocuk sosyalleşsin diyenlere kulak asmayın.sürekli çocuklar hasta sürekli. Ben bu sene 3 yaşında kızımı kreşe verdim başlayalı 2 ay oldu 2 aydır çocuk hasta bağışıklığı düşük.elimde olsa asla vermezdim asla