newwmommy
Merhaba güzel anne 🌸 Gerçekten çocuktan sonra yeni huylarımızin bas göstermesi cok normal çünkü yeniden şekilleniyoruz. Ama olumsuz gördüğün bi noktaya da karakterleşmeden müdahale etmek lazım, tam da o farkındalık anindasın sanırım sen de. Bu özelliğin sana iyi gelmediğini fark etmişsin ve değiştirmeye çabalıyorsun inşallah Rabbim kalbine sakinlik versin, telaşını dizginleyebilmeyi nasip etsin 🩷 Kesinlikle duanın, ibadetin, Allahla ilişkini geliştirmenin pozitif katkısı çok oluyor. Onun dışında ise verdiğin örnekler aklıma plan yapmanin fayda saglayabilecegini getirdi. Bir şeylerin planlı olması, yazılı veya öncesinde kafada tasarlanmis olmasi her süreci çok kolaylastiriyor, o bilinmezlik ve ne yapacağını bilememe dağınıklığının getirdigi stresi de bariz azaltiyor diyebilirim