newwmommy Güzel anneler ben çok stresli bir insanım mesela misafir gelecek stres yaparım akşama yemek yapılacak yine stres gerginlik bir yere gidilecek aynı özellikle doğumdan sonra stres seviyem arttı hatta bu yüzden sütüm bile azaldı siz stresle nasıl başa çıkıyorsunuz
suhedaaaaa newwmommy Allah ile konuşmak iyi geliyor. Annemle konuşurum, eşimle konuşurum, yürüyüşe çıkarım ama en çok namaz kılmak dua etmek Allah’a anlatmak iyi geliyor.
giqu newwmommy yürüyüşe çıkıyorum. Hareket ve temiz hava kafamı değiştiriyor. O stres yaptığım şey gözümde o kadar büyümüyor.
naif newwmommy offf aynı ben😔 vallahi ablam gil gelecek mesela oturma ya ne yapacağım diye olacak olmayacak diye strese giriyorum attığım adım bile stres yemek yapıyorum yaptığım yerde sıkıntı basıyor nefret ediyorum bundan hiçbirseyi basaramiyor musum gibi geliyor
seym6 Seninle aynıyım bu durumdan çok sıkıldım baş edemiyorum her şeyi düşünmekten canım daralıyor artık
newwmommy seym6 çocuktan sonra bu daha da arttı bende hatta eşimle bu yüzden tartışıyoruz kavga ediyoruz bana çok evhamlı olduğunu stresli olduğunu abarttığımı söylüyor ama elimde değil
yavruaslanlar busraufukilbilge askım emziriyorsan sakın içme ben hamilelik ve emzirme süreçlerimde ağzıma sürmedim
busraufukilbilge yavruaslanlar hamile kalmadan 1 yil once biraktim , hamileligimde icmedim , kizim 4 aylik , sutum oek yok gunde 120 cc falan saginca sncsk o yuzden icmiyorum , ama emzirme olaylari bittigi gun icicem 😂😂
suhedaaaaa newwmommy Ben bir süredir namazlarımı aksatıyordum. Sonra içimin çok sıkıldığını farkettim. Annemle konuştuğumda o geçiştiriyordu eşimle konuştuğumda benim stresimden o da etkileniyordu. Dedim ki en iyisi ben oturayım Allaha açayım tek dinleyen o.
3oglanannesi newwmommy peygamberimizin kızı Fatıma validemizde çok yorulduğundan yakindiginda peygamberimiz 33 kere subhanallah 33 kere elhamduluillah 34 kere de Allahü Ekber tesbihini çekmeyi tavsiye etmiş….Allah hepimizin yardımcısı olsun…birazda çok mukemmelliyetcilikten oluyor bu stres insanlar nekadar relax halbuki.. Bende evi misafir gelecek olsa kendimi öldürüyorum.halbuki benimde gittiğim evler oluyor.kendileri çağırmasina rağmen elestiri için söylemiyorum ama evler dağınık olsa bile hiç onemsemiyorlar gayet rahatlar.1 hafta önceden geliyoruz dediğimiz bi tatlı Bi kahve koyup bırakıyor.. ben 4 cocukla evler de Bi toz bile kalmasın tatlı tuzlu salatası böreği derken hem kendimi hem cocuklari perişan ediyorum çok gereksiz aslinda .önemli olan hoş sohbet etmek ikramlik değil sanırım biraz böyle düşünmek laizm umarım başarabiliriz.
theanne24 suhedaaaaa peki iyi geliyor mu, gerçekten namaz kılmaya başladığınızdan sonra stres seviyeniz düşüyor mu? Bende bayadır niyet ediyorum ama başlayamadım namaza. Özellikle bu aralar aşırı gerginim iyi geleceğini düşünüyorum
suhedaaaaa theanne24 Gerçekten fark ettiğini düşünüyorum. Bilmiyorum ben maneviyatlı bir insan olduğum için mi öyle geliyor ama olaylara bile başka yönünden bakmaya başladığım oluyor.