newwmommy aslında bebeginolan birine mevlitte gideceksin mevlit yapmiyorsada iyileşince bikac ay sonra gidip hediyeni ver Bi kahve iç dön…ama işte öyle olmuyor.beni saat 11 de arıyorlar sana geliyoruz 2 saate bendeler evlerimi toplayayim ikrammi yapayim.cok ta dediğim gibi pimpiirikliyim ikramsiz asla içim el vermiyor.esime hazır aldirdim hmcogu kez çayın yanına kendim gelen olur diye buzluğa attım akşamdan yaptım koydum yazım yani.suan nefret ediyorum misafirden…misafir deyince kalbim buhran geçiriyor nekadar soguttuklairni düşün 3 yıldır devam ediyor.evimede yeni geçmiştim
Sunnet yaptırdım bebek derken hepsi ustuste geldi..bebek olmuş 1 yaşında hala ariyorlar kimseyede dönmüyorum şuan okullar açıldı çocukların dersleri zaten zor..çocuklu eve gidip ikram beklenmesin artık ya…..beklendiğini nerden mi biliyorum ben hazır aldirdim yanına da biseyler yaptım tabaklara koyarım olur dedim evine gelen kadın gelmiş bana 1 tabak kurabiye getirmiş masayı açalım diyor.masayi açınca ortaya koymak lazım tüm ikramliklari okadar yetersiz hissttirdiki beni utandım. Ben yok tabaklara hazırladım diyorum o masa daha iyi olur diyor.boyleleride var işte malesef halden anlamayan