mamacitaa_ vala o zaman bende bebe yoktu her gün yapıyodum bazı günler yorgun değilsem 15 dk daha ekliyodum tabi biraz ara vererek beslenmemi hiç dgstrmemistim yanlız işyerinde sabahları hep 2 poğaça yerdim onu teke düşürdüm başka bişey yapmadım diyetle destekleme bence güzel kilo verdiriyo