mamacitaa_ ilk günler 15 ile başladım, sonra tempoya alıştıkça 30 dakika 20 dakika olanlara geçtim. Sabahları ilk iş onu yapıyordum. Su bile içmeden. Sadece enerji versin diye bal veya tahin atıyordum ağzıma. Suyu da spordan yarım saat veya 1 saat sonra içiyordum. Tekniği bir sporcudan duymuştum.