Kadın gayet açıklayıcı ve güzel bir dille neden 5 gün boyunca eğitime gittiğini yazmış. Üslubunda nasıl bir sertlik gördünüz ki ? Keyfi değil sonuçta, MEB’in düzenlediği eğitime gitmiş.
Kendiniz keyfi yere 5 gün göndermezsiniz, kimseye hesap vermezsiniz. Öğretmenden 5 gün yok diye hesap bekliyorsunuz. Bazı veliler gerçekten biraz sabır testi gibi..