ReisinKizi canım benim 5 yasındaki çocuğunuzun eğitimine 5 gün ara verilse veya ilerideki zamanlarda da ufak aralar olsa emin olun çocuğunuz hiçbir şeyden geri kalmaz merak etmeyin. Yani ögretmen keyfi gelmese ve bu sürekli olsa haklısınız. Hem veli hem öğretmen olarak iki tarafıda anlayabiliyorum ama lütfen öğretmenleri de bu tarz olaylardan dolayı hemen suçlayıcı şekilde yargılamayın. Çocugunuzla ilgili bir durum olur, yanlış davranıldığını görürsünüz felan evet o zaman elinizden ne geliyorsa yapın ama böyle şeyler için ne kendinizi strese sokun ne öğretmeni. Üsluba gelecek olursak hakaret içeren bir imge veya söylem yok, ona gelen mesajların ve eleştirilerin ne şekilde olduğunu bilmiyorsunuz ki bence sizin gibi düşünen birçok veli bu şekilde baskı yaptıysa ögretmen de gayet güzel kendini açıklamış.