ReisinKizi
Etkinlik yapılmadı derken , sınıfta nasıl vakit geçiriyorlar, boyama , kes yapıştır , gibi şeyler de mi olmuyor 🤔
Şöyle ki ögretmene muhtemelen keyfi gidiyor gibi tavır yapılmış ve kadın da ister istemez bunun kendi değil MEB kaynaklı olduğunu söylemiş, kursiyer derken şimdi sistem sürekli değiştiği için ücretli , stajyer öğretmen, kursiyer , uzman öğretmen gibi şeylere bölündü bu yüzden 😞