Hayat123456789 Anneciğinize Allah rahmet eylesin, başınız sağ olsun. Kayınvalidenizden Allah razı olsun, size iyi ki destek olmuş aynı yerde yaşama şansınız sanırım şu an yok, öyle bir şey olsaydı işiniz çok kolaylaşırdı. 🥹
Benim de kayınvalidem destek oluyor elinden geldiğince sağ olsun, desteksiz çok zor olur benim için şu an 🥲
En azından beş yıl bekleyelim diyor eşim ama nasipte ne varsa o olur, bakalım hayırlısı 🤍