Olan olmuş artık destek olanınız da yok durumu kabullenin ve büyüğü yarım gün de olsa kreşe gönderin mutlaka benim 1 tane oğlum var 5 yaş Olcak yakında haftaici kreşte oluyor ve oh bee diyoruz eşimle gençleştik resmen bu kadar mı farkeder
Rabbim yardımcınız olsun ama durmumunuz el veriyorsa en azından akıl sagliginiz için de bi kreşe verin veya anasınıfı ile konuşup yarım gün gönderin baktınız hiç biri olmadı eşiniz iki katı destek olsun cok zor gerçekten