Sema345 benim kızımla oğlumun araları 17 ay peş peşe bu oluyor aslında seninki peşpeşe değil 4 yaş var, yaş farkı az olduğu için hiç kıskançlık yaşamadık desem yeri, zormuydu çok zordu ama zorluğu sadece banaydı, ikisinin arasında dengeye oturtmuştum, benim ikisi de bezleniyordu ikisi de mama yiyordu biri kalkıyor biri uyuyordu, İlk 1,5yıl çok zordu, günlük 20 dk uyku ile günü geçirdiğim zamanlar oldu ama asla pişman değilim şimdi oğlum 27 aylık kızım 3,5 yaşında bir birinin en iyi arkadaşı oldular, eminim seninkiler de en iyi arkadaş oldukları zaman iyi ki diyeceksin, şuanda çok zorlanıyorsun ama hepsi gececek, 4 çok büyük bir yaş değil kıskanması normal, laf anlamaması çok normal ona kızma bir anda bir yabancı geldi annesini babasını evini paylaşmak zorunda kaldı, bebek bakımlarını oyuna çevirin sen oğlunu yıkarken o da bebeğini yıkasın, mesela ayıcığını bezlesin, bebeği emzirirken hikaye okuyup yada anlatabilirsin yada küçük oyunlar oynayabilirsin. Sadece kendini dışlanmış hissetmesin illaki bir kaç aya, alışır, sende düzen oturtursun, annelik zor ama güzel, Rabbim senin benim ve tüm annelerin zorunu kolaylaştırsın güzel anne 🌸