Sema345 Benim ilk kızım 5 yaşında şuan ki 7 aylık olucak. Kardeşini çooook seviyor karnını doyurmak için bile ilk önce sırayı ona veriyor anne kardeşim yemek yedimi ondan sonra ben yiyim ben ona kurban olurum diyor. Kardeşine şarkılar söylüyor iyi ki annem seni doğurmuş diyor bazen mutfakta oluyorum koşarak ynıma geliyor anne bu kız çok tatlı yicem yicem diyip evde koşuyor 🪬🧿😀 Yani bence 2 yaşta olsa veya 10 yaşta olsa çocuk kıskanacağı varsa kıskanıyor yani