Feraye_ ben hap kullanmıştım canım. 7 ay boyunca. 2 ayda bir kan veriyorsun, dudakların gözlerin kuruyor, dudağına krem, gözüne damla kullanıyorsun. Ama kesin çözüm o gibi eğer geçmiyorsa. Bekarken kullanmıştım ben seneler oluyor. Ama senin gibi kullanmadığım kalmadı. Sabunlar, kremler hicbisey fayda etmedi