Feraye_ Bende korkarak başladım ama şimdi iyi’ki kullandım diyorum bebek gibi cildim oldu gören ne yaptın yüzüne diyor. Kesin çözüm ben cilt bakımlarında gittim bı sürü kremler serumlar vs kullandım ama hepsi geçici tek çözüm tedavi. En iyi zaman kıs ayi cilt aşırı hassas oluyor Güneş iyi gelmiyor bol bol kremleneceksin ben tedavi boyunca 1.5 litre nemlendirici kullandım. Vücut ayrı kuruyor çünkü yüzüme dudaklarıma ayrı nemlendirici kullandım ama sonuç mükemmel keşke hiç boşuna para sacmasaydim en başta tedavi olup bitirseydim diye, benimde sürekli kendini yenileyen sivilce problemim vardı çok şükür bitti