bozaleblebi synrblc farkli bir sehirde evim var ben farkli bir sehirde kiradayim ben 20bine oturuyorum evimdeki kiraci 35e oturuyor
momas synrblc şu en evet baya büyük çünkü evin dışında apartmanda ayrıca depomuz var bütün gereksiz şeyler orda o bizi rahatlatıyor
namkoll ayaznannesi Bizde merkezden Van a geldik 1+0 dan 1+1 e çevrilmiş evde 12,500 oturuyordum geçen sene Çarşı içiydi ama o eve 7-8 bin bile fazlaydı