momas synrblc 1+1 istanbuldayız 8.500 ile girdik 10 bin oldu şimdi 16 ödüyoruz bakalım önümüzdeki sene kaç olcak 22-23 olur diye tahmin ediyorum
avkatanne Bizim kendi evimiz ama annemler kirada. İstanbul’da 3 + 1 30 senelik bina 29.000 TL eski kiracılar.
princessmom_ synrblc 18 😌 ama aşırı küçük işleri halledersek bi kaç yer var satılırsa para gelcek o zaman alırız inşallah 🙏
ekimannesi11 synrblc İstanbul’da 2+1 13 bin 1 ay sonra zam olucak bakalım ne yapacak vicdansız emlakçı