SuMisalii seymaayagiz merhaba maalesef uçuk. Uygun ev bulmak çok zor artık. Kardeşlerim keçiören de oturuyor birisi 25 e birisi 18 e oturuyor. İkisinin de yakın zamanda artacak. Siz nerede oturmayı düşünüyorsunuz?
ikibaloglanannesi synrblc 15 bin 2 ay önce zam yaptı. Eski bina 2+1. Ama 3.5 yıldır oturuyorum. 2026 Eylül de sözleşme bitiyor ama biz temmuz gibi şehir değiştireceğiz nasipse.
fatma54_ Sakarya 3+1 16.500 mayısta zam yaptı bana uygun geliyor aynı muhitte kiralar 20 25 bin olunca 🤣
Babyboysmother fatma54_ sakarya öğrenci şehri. Serdivanda kaldım 2+1 iki kişi 650tl ödüyorduk. Yıl 2016/2020 4 sene. ☺️hey gidi günler
SuMisalii synrblc Ankaranın küçük bir ilçesindeyiz 6 bin ödüyoruz ama yakın zamanda 15 olur diye bekliyoruz ve oturduğumuz ilçeye göre bu fiyatlar çok uçuk. Hayırlısı olsun inşallah.
namkoll synrblc kaç artı bir nerede? Bizde ipekyolunda oturuyoruz eşyamı kendi evimde bıraktım getirmedim 1+1 eşyalı 13 bin ödüyoruz 540da aidat
namkoll ayaznannesi Bizde merkezden Van a geldik 1+0 dan 1+1 e çevrilmiş evde 12,500 oturuyordum geçen sene Çarşı içiydi ama o eve 7-8 bin bile fazlaydı