deleted20517
Yaaaaa geldi mi minik ay onu yerim bennnn maşallah sübhanallah barekallah gözünüz aydın 💓☺️
23-24 bence iyi içlik ve bir tane tulum olur pijama takımı olur giydir ve mutlaka çorabı kalın olsun
Canım şimdi yorumları okudum da benim de bir süre adet sancıları gibi , doğum sancısı gibi sandilarim olmuştu ve ben de suni sancı almışım soran olmadı sonradan öğrendim.