ElisaMom_ Selam kızlar,İstanbul’da havalar soğudu bende yeni doğum yaptım,oda sıcaklığı kaç derece olmali petekleri açtım bu arada
ElisaMom_ gizememre teşekkür ederim balım🥰💝,iyim şükür ama emzirince karnıma sancı giriyor sadece, Beylikdüzü devlette doğum yaptım
gizememre ElisaMom_ ay çok sevindim iyi olmanıza normal doğum yine değil mi kuzu , Allah Allah neden sancı giriyor acaba kuzu
Kitsu ElisaMom_ çok çok hayırlı olsun 🌸 normal doğum yaptım emzirdikce karnıma kasiklarima sancı atıyordu doktorum süt hormonundan dedi nadirmis ama bazen doğumdan sonra bile doğum sancısı gibi hafif hafifi sancı yaparmış bir süre sonra kendiliğinden düzeldi
ElisaMom_ gizememre normal doğum kuzum ama bende anlamadım niye böyle sancı giriyor elisada bu sorunu yaşamadım,çok az bişey suni verildi 4 damla kadar acaba bundan dolayımıdır diye saçma bişey bile aklıma geliyor
gizememre ElisaMom_ valla kuzu insanın aklına her şey geliyor , gaz falan olabilir mi rahat mısın o konuda peki kaç gün oldu doğum yapalı
ElisaMom_ gizememre işte anlayamadım ki balım,gaz veya tuvalet konusunda problem yaşamıyorum ama ne zaman emzirsem bebeği adet sancisindan beter bir ağrı giriyor
gizememre ElisaMom_ kıyamam ya zaten emzirmek ilk başlarda zor oluyor bir de böyle daha zor olur doktoruna görünme şansın yok mu kuzu
Niyesordunbucevabi ElisaMom_ Hayırlı olsun bebeğiniz benim de son doğumumdan sonra sancı giriyordu karnıma bikaç güne geçiyor merak etmeyin ☺️
ElisaMom_ Kitsu çok teşekkür ederim canım💝,ya ondan kaynaklimi oluyormuş,fena bişey ya resmen tekrar doğum yapacak gibi hissediyorum sanki