deleted20517 Meri-Mel teşekkür ederim kuzum Allah razı olsun🥰oda derecesi iyi ozaman yükseltmiyim,ay resmen doğum anım devam ediyor resmen o derece🥴
Kitsu deleted20517 ay evet ben kafayı yedim psikolojik diye çok korkmuştum 😅 basbaya doğum sancısı gibiydi benimki çok şükür hem normalmiş hem de geçti gitti
deleted20517 Kitsu bsvsjsn şuan tam öyleyim ve evde dört dönüyorum sanki tekrar doğum yapacam gibi 😂😂
surprizbebe deleted20517 hayırlı olsun bence 22-23 olmalı en az. Benim bebeğim 35 haftalık prematüre idi 25 derecenin altında olmasın demişlerdi hastanede.
alinmom deleted20517 Bebekler çok sıcak ortamda huzursuz olurlar bu nedenle 20-22 derece açmak ideal olur. Karın kısmın da ağrı bende de olmuştu doğum sancısı gibi 3 günden sonra ağrı iyice azalmıştı. Mis kokulu prensesi kocaman öpüyorum. 🫠🩷
alinmom deleted20517 Bu arada ismini en son konuştuğumuz da eflin istiyorum demiştin istediğin oldu mu? 🤭🫧