Biz 1 ay 17 günlügüz ilk zamanlar internetten araştırdığımda çocuğu emzirdikten sonra dik tutun midesine insin hemen gazını alin ki kusmasın diyordu denedim ve hiç bir şekilde fayda.etmedi. ben bebeğimi emzirdikten sonra 5 10 dakika yatırıyorum yada dizlerimde yatiritorum daha sonra kucağıma alıp gazını alıyorum ve nerdeyse hiç kusma problemi yaşamıyorum tabi bana çok tepki gösteren oldu ama ben uzun zamandır çok memnunum bu durumdan hem emzirdigim sut gitmiyor hemde çocuk rahat.ediyor kusma olayında boğulma riski var çünkü 🤔🤔