MaselS Mlk33 ben günde 3 kere veriyordum canım aç karnına dediğin gibi başka bişi kullanmadık bu şurup iyi gelmişti
MaselS Mlk33 aynen canım kilosuna göre veriyordum şimdi 6.5aylık olduk 1 aydır kullanmıyoruz 😊 hepsi geciyo anneler bir sürü ağız bezi taşıyordum her gittiğim yere dışarı çıkamazdık üstümüz başımız hep batardı ama çok şükür geçiyo anneler
Tceygn Benimde 2 ay 26 günlük bebeğim var bizdede doğduğu günden beri aynı problem var canım,ne yapsam etsem de kusuyor engelleyemiyorum.bugun kontrolumuz var doktorumuza tekrar danışacağım bakalım.allah hepimizin yardımcısı olsun 😞
emine4219 Barlasmom aynısını bende yaşadım canım zamanla düzelecek ins bebisler sağlıkli olsun da çamaşırlar yıkanır ev de temizlenir hiç dert etme bende çok takmıştım artık bosverdim