Barlasmom merhabalar benim bebeğime de başlarda alerjik dendi sonra reflüyü olduğunu anladık ,
ve motilium şurup sayesinde azalmıştı ama %20 devam ediyordu . 5.5 ay yaşadığınızın hepsini yaşadım ama ek gıdaya geçtik 3 gün kuralı ile tadımlara başladık ve bitti hamdolsun😊 sadece sabır anneler sürekli kusar geceleri emzirirken gündüzleri emzirirken hep takipteydim ama geciyo üzülmeyin 💕 benim bebeğimde 5.5 aylıkken durdu Kusma daha önce kesilende var