mrymerl inanın ki sizinle aynı durumdaydım. Destek alacağınız yanınızda kalacak veya sizin kalabileceğiniz aile, akrabanız varsa gidip kalın veya onlar size gelip kalsın. Sakın destek almaktan çekinmeyin. Dua etmek La havle bol bol diyin diliniz alışsın boş dururken bile zikredecek kadar alışkanlık edinin kendinize bunu. Kur’an okuyun, dua edin. Ha bir de ben boş zamanlarimda tv-tablet vs eski dizileri izleme alışkanlığı edindim. Yemek yemekten tutun tuvalete gittiğimde, duş alırken bile telefon elimde veya sesi mutlaka hep açık olurdu. Kendimi öyle meşgul ediyordum. Kızım şu an 30 aylık oldu. Büyüdükçe bı tık işler düzene giriyor. Şimdi daha rahatım. Depresyon olayinin-seytanin vesvese vermeye başlayacağını hissettiğimde sürekli La havle çekip kendimi meşgul ediyorum. Şu an çok çok iyi durumdayım. Bı yerden sonrası nefis vs durumuna giriyor şeytan boş bulduğu anda yoklamak istior. Bazısında da bu durum imtihan oluyor işte baş etme yolu bulmak zorunda kalınıyor.