deilanur oğlumu isteyerek dogurdugum halde 1.5 ay cehennem azabı gibi geçti. sürekli ağlayan,saatlerce uyumayan, derdinin ne olduğunu asla anlayamadigim, küçücük bı insanla 7/24 yapısık yaşamak mahvetti beni. bigün tam 18 saat uyumamisti neden uyumuyorsun diye bağırdım el kadar çocuğa. çalışan biriyim şimdi eve tkılmak,uykusuzluk,yetersiz beslenme,evde klima yok hava 40° ben günlerce duş almamışım,evde annem kaynanam olduğu halde boyleydim çünkü bebeği 5dk bıraksam kıyamet kopuyordu. ancak gece 11-12gibi yorgunluktan uyuyakaliyordu ve ben de bittiğim için yanına devriliyordum. annemle kaynanam 40ı bile çıkmadan gittiler kaldık başbaşa. biraz biraz alışmaya başladık ama ben eşim işten gelene kadar aç yaşadım 1 ay daha böyle sürdü ve cinnetin eşiğindeydim saçlarımı tarayamadigim icin saçımı toplarken düğümlenen yerleri yoldugumu bilirim kelessti kafam yer yer. eşim sürekli dışarı çıkarmaya çalıştı beni ama dışarda emzirmek tam bir zulüm oldu bana zaten savaşa gider gibi çanta yapıyorum çok mu sıcak rüzgar mı var derken sokaktan tiksindim. vaktiyle gece 3ten önce eve girmeyen ben dustugum hale bak:) geçen ay tepem attı aldım çocuğu çıktım dışarı gerekirse açar mememi ortalık yerde emziririm yetti artık dedim. çıkış o çıkış :) şimdi 4aylik olduk gündüzleri parça parça yarımşar saat uyuyor akşam keyfi yerindeyse 5-6 saat kesintisiz uyuyor,etrafı keşfetmeye küçük küçük konuşmaya başladı. koyuyorum bebek arabasina beraber iş yapıyoruz evde bulaşık, çamaşır, ben anlatıyorum ona bak bu tabak bu dolaba, bak bu ceket Uraz’ın ceketi kikir kikir gülmeye başlıyor :) hala huysuzlugu gaz sorunu var ama alıştım. o boncuk boncuk bakıp 1kere gülse herşey kayboluyor gözümden.
Siz de alisacaksiniz ama bu süreç için bı uzmandan yardım alın bence dışardan bır göz her zaman iyidir. sağlıkla büyüsün bebisiniz 🍀