Merhaba. Buraya kendi hikayemi yazmak istiyorum ki bunu yaşamayan anlayamaz. İlk doğumumu 4 sene önce yaptım istenen bir bebekti hemen de olmadı uğraştık biraz ilaç tedavi vs. Sıkıntılı bir hamilelikten sonra oğlum doğdu ama sanki ben ben değildim, bu bebeği istemiyorum verin birine diyordum, bir yandan emzirmeye çalışıyorum kanayan göğüslerimle, sadece emzirip veriyorum annemlere. Sabah olsun istemiyorum akşam olunca gün bitti diye seviniyorum, bebeğimi o kadar sevmiyordum ki intihar etmeme ramak kalmıştı, doktora götürdüler ilaç ve terapiye başladım. Bu süreçde annem beni yalnız bırakmadı zaten bebeğe de bakamıyor tahammül dahi edemiyordum. Bu şekilde 6 ay geçti, yavaş yavaş iyileşmeye başladım, bana iyi gelen şeyleri yapmaya başladım zorla da olsa çünkü hiçbişeyden keyif almıyordum. Bu şekilde sanırım 8. Ayda filan tamamen toparladım. Şuan oğlum 4 yaşında iyiki diyorum onu doğurmuşum. Şimdi ikinci çocuk istememe rağmen plansız ve sürpriz bir şekilde kızım doğdu 4 aylık ve ben bunda yaşamam diyordum ki 1. Ayda patlak verdim ve tekrar aynı süreçlerden geçiyorum, ilaç ve terapiye başladım, 3 ay önceye göre daha iyiyim ama tamamen değil bebeğimle tek başıma kalamıyorum sadece oğlum benim çocuğummuş gibi geliyor, biliyorum geçecek önceki gibi, alışıcaz. Sadece söylemek isterim ki yalnız değilsin hepimiz yaşayabiliyoruz, destek almayı ihmal etmeyin