Deletedmom2987 oylesinebiri__ kaç cc içiyor çocuğun onu sen bilirsin 150 ml olan bana yetiyordu 270 olan da var cam olan daah sağlıklı tabi kaç kere düşürdüm kırılmadı kalın camı var
oylesinebiri__ Deletedmom2987 en fazla 150 içiyor cam mi alıyım benim ki kendisi tutup içmek istiyor ağır olursa tutmaz gibi
Deletedmom2987 oylesinebiri__ can biraz ağır plastik olanı al o zaman 150 ml olan tombik oluyo biraz 270 al daha uzun oluyo kolay tutar e bebekte var dr browns yaz çıkar
UrbanMom oylesinebiri__ doktora gore degisiyor sanirim bizimkide yediklerinden vitamin alsın artık her şeyi yesin demisti meme reddi olmaması icin avent öneriyorlar diye biliyorum
oylesinebiri__ UrbanMom memeyi mamaya göre daha az seviyor maalesef olurda bırakırsa tamamen mama ve ek gıdayla ilerliycez teşekkür ederim yorumunuz için
arslanmomy simseklivekalpli Lansinoh kullanıyorsunuz demişsiniz benimde beneğim 4 aylık avent kullanıyoruz ama aşırı diliyle itiyor istemiyor meme emniyet bir bebek Lansinoh almayı düşünüyorum M mi almalıyım
simseklivekalpli arslanmomy olabilir, bende birçok biberon vardı lansinoh tuttu sadece, mama değişimi yaptınız mı belki mamayi beğenmediği için itiyordur
oylesinebiri__ [silindi] sizinle bebeklerimiz aynı ayda başlık olarak hangisi ya da direk biberonu mu aldınız başlığı değiştirmeden kullandıniz
simseklivekalpli oylesinebiri__ hangi biberon alırsanız ona uygun akış alın hepsinin biberon basligi farklı
[silindi] oylesinebiri__ tek satılanlarda nasıl bilmiyorum ama ben ikili set almıştım içinden 3 başlık çıktı, s-m-l şeklinde. Şuan L kullanıyoruz diğerleri aşırı yavaş eğer bulabilirsen tek L başlık olanı al ❤️
eminesh Philips avent aldık memnun kalmadım. Doğduğundan beri lansinoh kullanıyoruz çok memnunuz.ilk 3 ay en küçük biberon ucunu kullandık. 3 aydan sonra 3 -6 ay olan biberon ucuna geçtik. İçtiği mama miktarıda arttığı için bi büyük biberona geçtik.
oylesinebiri__ eminesh simseklivekalpli [silindi] Esrasss gizemvatansever durubebek_ teşekkür ederim kızlar hepinize ❤️