oylesinebiri__ eminesh simseklivekalpli [silindi] Esrasss gizemvatansever durubebek_ teşekkür ederim kızlar hepinize ❤️
durubebek_ oylesinebiri__ ay ikiside çok güzel ben ikisinide kullandım begendim bebeğim 9 aylık yavaş akış kullanıyorum ben avent den lansinoha geçtim çünkü lansinoh ucu emzik kısmı daha yumuşak geldi bana