kirazmevsimi_ Sizin adınıza çok sevindim, umarım daha da iyi olur bebeğiniz. Bize de geçici dendi, şu an kızım çok küçük - 3 aylık, bakalım bu süreç bizim için nasıl ilerliyicek. Aptamil işe yaramazsa, ya da sevmezse, evolvia-nı deneye biliriz. Teşekkürler.