sedefbasan Çok teşekkür ederim 💜 evet, biz pepti syneo-ya tam geçtik, ondan önce zaten eski mamayla karıştırıp veriyordum, onun için mama reddi olmadı, olursa çok yorucu olurdu, zaten bebeğim biraz zor bir bebek. Benim bebeğimde de kanlı kaka görünmüştü, ama sadece syneo önerildi. Şu an durum iyi gibi, bakalım.