nuroner Çok ilginç, neden acaba doktorunuz alerji genetik değil demiş, eğer ebeveynlerde alerjik bi durum varsa, bebeklerde de alerjiye yatkınlık söz konusu. Tabii çevresel faktorlar da var, o ayrı bi konu, genetiğin rolu daha çok.
Benim hiç bir alerjim yok, ama bebeğimde böyle bir durum söz konusu, bizde sezeryan doğum ve anne sütü ile beslenmediği için ortaya çıkmış ola bileceği söylendi. Herhalde başka kişilerde farklı sebeblerden de oluşa biliyor.
Oğlunuza da şifalar diliyorum. Umarım kısa zamanda geçer.