serendipity16 aslhns yok açmadık biz kalın giyinmekle idare ediyoruz ama bugün gördüm alt katımız yakmış ben çok sıcak sevmem zaten biraz daha idare ederiz bence 😀
byznur202_ İstanbul gerçekten çok soğuk oldu tek kendimiz olsak biraz daha dururduk ama çocuklar için fln soğuk olur diye açtık bugün
dorukalpinannesii İzmir bugun açtım ev 20 dereceyi gösteriyor malum Üstünü örtmeyen 2 yaşında oglum var hemen burnu tıkandı geceleri serin oluyor 23 derecede şuan gayet iyi
mhtpdrmz aslhns ay valla dün öğleden sonra bizde açtık Ankara da yaşıyorum burasıda bayag soğuk oldu. Sabah kapattık bakalım bugun nasıl olur hava bilemem.
twobabymom_ aslhns ay merkezi bizimki maalesef bu ayın sonuna yakarlar anca kayseri de soğuk erciyes karla kaplandı bile çoktan onun da soğuğu var ısıtıcı yakıyoruz bizde
economistugce Adana merkezdeyim henüz açmadım ama öğleden sonra klimayı açıyorum 4 aylık bebeğim için onun dışında gündüz hava güzel oluyor
ibildere aslhns biz de dün gece açtık valla bebeğimi banyo yaptırmıştım hastayız zaten ailecek daha da beter olacağız diye korkuyorum 🥲
ozlemurk aslhns vandayim bizde daha açmadık suanlik sıcak ama yavaştan soğuyor 10 güne falan açarız herhalde
limoncum aslhns antalyadayız sadece rüzgar var cam açık hala sivrilerden nefret bi gitmediler Yani klimayı. Doğalgaz yok zaten
Kbraunvr aslhns Akşam açmak için karar veriyorum sabah geri vazgeçiyorum 🤣 Malatya dayım şuan güneşli ama bakalım
zhra_42 aslhns Tam açılış yapacaktık ki bir bastık açılmadı anakartı yanlış kendi halinde 3 ay süzüm süzüm süzüldü ne oldu da yandı sanki 🤣
uykuseveruykusuzanne aslhns biz ankaradayız. 2 haftadır yakıyoruz. Önce akşamları yaktık, gündüz kapattık. Şimdi gündüz de çalışıyor kombi çok soğuk